Barion Pixel
blank

Fizetés és promóciók

Fizetés és promóciók

Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

Szeretnénk a lehető legegyszerűbbé tenni számodra a vásárlást, ezért a richmondinteriors.hu-nál valamennyi általános fizetési mód elérhető. Fizess egyszerűen online, vagy készpénzzel / bankkártyával bemutatótermünkben – ami kényelmesebb Neked!

  • Biztonságos online bankkártyás fizetés a BARION rendszerén keresztül
  • Fizetés banki átutalással
  • Utánvétes fizetés (250.000 Ft feletti vásárlás esetén, kizárólag készpénzben)
  • Készpénzes fizetés bemutatótermünkben
  • Bankkártyás fizetés bemutatótermünkben

Amennyiben többet szeretnél megtudni az egyes fizetési módokról, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Euroban is tudok fizetni?

Amennyiben euroban szeretnél fizetni, ehhez kérjük, válaszd a banki átutalást. A fizetést az alábbi, szintén euro-s bankszámla számra tudod teljesíteni:

Címzett: Home Concept Lakberendezési Kft.
EUR számlaszám: 10103434-01001100-01005304

IBAN adatokra lenne szükségem nemzetközi utaláshoz

Amennyiben külföldi számláról szeretnél utalni, ehhez az alábbi adatokra lehet szükséged:

Címzett: Home Concept Lakberendezési Kft.
Címzett székhelye: 1094 Budapest, Bokréta utca 5. 5/503.
IBAN: HU97101034340100110001005304
SWIFT kód: MKKBHUHB
Bank székhelye: 4024 Debrecen, Vár utca 6/A

Használhatok promóciós kódot a rendelésem leadásakor?

Ha feliratkozol a hírlevelünkre, egy 20.000 Ft értékű vásárlási utalvánnyal ajándékozunk meg, melyet 200.000 Ft feletti vásárlás esetén tudsz beváltani. Promóciós kódodat a pénztárnál, közvetlen a fizetést megelőzően tudod érvényesíteni.

Ha nagyobb rendelést szeretnél leadni, kérd ügyfélszolgálatunk egyedi ajánlatát!

Mit jelent a legjobb ár garancia?

A Richmondinteriors.hu számára kiemelten fontos, hogy az elérhető legkedvezőbb árat biztosítsa valamennyi Richmond Interiors termék esetében.

Amennyiben a terméket kedvezőbb áron találtad meg egy másik, magyarországi székhellyel rendelkező online webáruházban, a legjobb ár garancia keretében ugyanezen az áron tudod megvásárolni tőlünk. Ehhez kérjük, hogy a rendelés leadásakor a „Megjegyzés” mezőben tüntesd fel a kedvezőbb árú termék linkjét, vagy küldd el részünkre e-mailben.

A két termék azonosságát minden esetben ellenőrizzük a cikkszám, vagy EAN-kód alapján. Az árgarancia azokra a termékekre is érvényes, melyek ára más webáruházban futó időszakos akció keretében válik kedvezőbbé.

Az árgarancia utólag, a rendelés leadását követően nem érvényesíthető és egyéb kedvezményekkel nem vonható össze.

Az árgarancia az alábbi esetekben nem érvényesíthető:

  • amennyiben eltérő termékről van szó;
  • a megküldött link alatt található termékre nem lehet rendelést leadni;
  • nem eredeti csomagolású, sérült vagy másodosztályú, kiárusításban szereplő termék esetében;
  • nem érvényesíthető az árgarancia nyilvánvalóan hibás ár esetében.
Mit tegyek, ha online vásárláskor a kártyás fizetés sikertelen volt?

A sikertelen kártyás fizetésnek több oka is lehet. Mindenekelőtt érdemes lehet felvenned a kapcsolatot a bankoddal és információt kérni tőlük a tranzakcióval kapcsolatban. Kérésre természetesen mi is ellenőrizzük a fizetésed állapotát a saját rendszerünkben. Kérjük, ezzel kapcsolatban keresd ügyfélszolgálatunkat!

Bankkártyás fizetés esetén hogyan történik a vételár visszafizetése?

Vásárlástól történő elállás esetén, amennyiben a vételárat vagy előleget korábban bakkártyával fizetted meg, kizárólag a vásárláskor használt bankszámlára történő visszautalással tudjuk teljesíteni a vételár vagy előleg visszafizetését. Készpénz kifizetésére nincs lehetőség.