Barion Pixel
blank

Rendelés és szállítás

Rendelés és szállítás

Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelésedet leadhatod a richmondinteriors.hu webáruházban, e-mailben az info@richmonditeriors.hu címen vagy telefonon a 06 30 083 5200 számon keresztül.

Szeretném a rendelésemet további termékekkel kiegészíteni

Meglévő megrendelésedhez további terméket ügyfélszolgálatunk segítségével tudsz hozzáadni. Ebben az esetben a módosított megrendelésről új visszaigazoló e-mailt küldünk. Ugyanakkor a rendelésed kiegészítésének legegyszerűbb módja, ha egy új megrendelést adsz le webáruházunkban arra a termékre, amelyiket meg szeretnél vásárolni. Amennyiben a két megrendelésben szereplő adatok megegyeznek, a továbbiakban az érintett megrendeléseket egyben fogjuk kezelni.

 

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A richmondinteriors.hu visszavonásig minden, 20.000 Ft-ot meghaladó rendelést díjmentesen szállít ki Magyarország területén. 20.000 Ft alatti rendelések esetén 1.500 Ft szállítási költséget számolunk fel.

Mikor szállítják ki a rendelésemet?

A rendelés leadását követően a megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. Ez az e-mail tartalmazza az egyes tételek várható szállítási idejét. Legkésőbb a megadott szállítási idő lejárta előtti utolsó napon e-mailben kapsz tőlünk egy szállítási visszaigazolást a szállítással kapcsolatos további információkkal.

Amennyiben több terméket rendeltél, a rendelést azonnal kiszállítjuk, amint az összes tétel elérhetővé válik. Ebben az esetben a leghosszabb szállítási idővel rendelkező tétel szállítási határidejéből kell kiindulni. Bizonyos esetekben kérésre részleges szállítás is megoldható. Ezt e-mailben kérheted ügyfélszolgálatunktól.

Lejárt a megadott szállítási határidő, de még nem kaptál információt a szállításról? Kérjük haladéktalanul fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!

 

 

Más is átveheti helyettem a rendelésemet?

Igen, de kérjük előzetesen tájékoztasd ügyfélszolgálatunkat a termék átvételére jogosult személy adatairól, hogy át tudjuk adni az információt a szállítást végző futárszolgálatnak.

Kérhetem a rendelésem szállítását későbbi időpontra?

A felújítás kellős közepén jársz, vagy egyszerűen még nem kaptad meg az új otthonod kulcsát? Ne izgulj! Megrendelt termékeidet előzetes egyeztetés alapján, külön díj ellenében tudjuk tárolni raktárunkban, amíg fogadni tudod őket.

Amennyiben igénybe kívánod venni ezt a szolgáltatásunkat, kérjük, a rendelésed leadását követően vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Szeretném módosítani a kiszállítás időpontját

Legalább 24 órával a tervezett kiszállítást megelőzően lehetőséged van kérni a szállítás időpontjának módosítását. Ilyen esetben kérjük haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

 

A rendelésem leadását követően még megváltoztathatom a szállítási címet?

Amennyiben a termék még nem került átadásra a futárszolgálatnak, ügyfélszolgálatunk segítségével lehetőséged van a szállítási cím módosítására. Kérjük, ilyen igény esetén haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

Honnan fogom tudni, hogy pontosan mikor szállítják ki a megrendelésemet?

Miután átadtuk a futárszolgálatnak az összekészített rendelésedet, erről értesítő emailt küldünk. Ezt követően a futárszolgálat néhány munkanapon belül megpróbálja kézbesíteni a termék(ek)et.

A kiszállítás várható időpontjáról minden esetben közvetlen a futárszolgálattól kapsz SMS vagy e-mailes értesítést a korábban megadott elérhetőségeidre. A nagyobb méretű, különleges kezelést igénylő szállítmányok esetén telefonon is felvesszük veled a kapcsolatot.

Cégként szeretnék vásárolni

Rendelésedet cég nevére is leadhatod, így a vásárlásról egy tételes áfa-s számlát állítunk ki a megadott cégadatokkal. Amennyiben ezzel kapcsolatban kérdéseid vannak, például több tételt szeretnél vásárolni vagy egy nagyobb projektről van szó, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

Külföldi cégre szeretnék vásárolni

Ha külföldi cégre szeretnél bútorokat vagy lakáskiegészítőket vásárolni, a megfelelő dokumentumok és igazolások rendelkezésre bocsájtása mellett lehetőséged van áfa mentesen vásárolni tőlünk. Küldd el megrendelésedet e-mailben ügyfélszolgálatunknak a céged nevével, nemzetközi adószámával és címével együtt és e-mailben tájékoztatunk a további teendőkről. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termékek kiszállítását csak Magyarországon belül tudjuk vállalni!

 

Külföldön élek és szeretnék rendelést leadni

Amennyiben nem Magyarországon élsz, webáruházunkban leadott megrendelésedet egy magyarországi címre tudjuk kiszállítani, vagy személyesen tudod azt átvenni tőlünk. Sajnos jelenleg csak Magyarország területén belül vállalunk házhozszállítást. További kérdésed van? Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Hogyan lesz kézbesítve a rendelésem? Pontosan mit takar a házhozszállítás?

A Richmondmondinteriors.hu a legalább 20.000 Ft értékű rendeléseket díjmentesen szállítja ki Magyarország területén belül. A 20.000 Ft alatti rendelések esetében 1.500 Ft szállítási költséget számolunk fel.

A vásárolt termékeket külsős futárszolgálattal juttatjuk el hozzád, előzetesen egyeztetett időpontban. Miután a megrendelésed szállításra kész, kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése céljából. A 30 kg-ot meg nem haladó csomagokat a GLS futárszolgálat rendszerint a feladás másnapján kézbesíti. Az ennél nehezebb termékek esetében erre szakosodott futárszolgálat végzi a kézbesítést, rendszerint 1-7 napon belül. A termékek kiszállítására hétköznapokon, rendszerint 8:00-18:00 között kerül sor. A szállítást megelőzően az érintett futárszolgálat munkatársa telefonon is felveszi Veled a kapcsolatot.

Megrendelésedet a megadott szállítási címre, 30 kg-ot meg nem haladó csomagok esetén a bejárati ajtóhoz szállítjuk ki. Emeleten laksz? Ebben az esetben csak akkor tudjuk a bejárati ajtóig szállítani a terméket, ha az lifttel könnyen megközelíthető és a rendelt áru elfér a liftben. A kézbesített termékeket gyári csomagolásban, lapra szerelve vagy részben szerelve kézbesítjük. Kérdésed merült fel, esetleg egyedi igényed van a szállítással kapcsolatban? Keresd bizalommal ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeken!

Összeszerelt állapotban kapom meg a bútorokat?

A Richmond Interiors legtöbb terméke általában nem, vagy csak minimális szerelést igényel. Általánosságban elmondható, hogy a termékek szerelése nem igényel különösebb szaktudást, de amennyiben bizonytalan vagy, szívesen ajánlunk hozzáértő, gyakorlott szakembert, aki a segítségedre lehet. További információért keresd ügyfélszolgálatunkat!

 

Szerelési szolgáltatást szeretnék rendelni a vásárolt bútorokhoz

Amennyiben nincs időd, vagy nem szeretnél bajlódni a termékek összeszerelésével, ügyfélszolgálatunkon keresztül, külön díj ellenében lehetőséged van szerelési szolgáltatást rendelni tőlünk, melynek keretében gyakorlott szakemberek gondoskodnak a vásárolt bútorok összeszereléséről.

 

Hogyan kapom meg a vásárlásomról a számlát és a jótállást?

A számlát a sikeres fizetést követően, e-mailben küldjük meg részedre. A vásárolt termékekhez kapcsolódó jótállási jegyet rendszerint a terméket tartalmazó dobozban vagy annak oldalára ragasztva fogod megtalálni, de előfordulhat, hogy azt szintén elektronikus úton küldjük meg részedre, legkésőbb a kézbesítést követő munkanapon.

Törölni szeretném a megrendelésemet. Mit tegyek?

Meggondoltad magad? Semmi gond! Annyi kérésünk van, hogy elállási szándékodat mihamarabb jelezd ügyfélszolgálatunk felé e-mailben vagy telefonon. A vételárat vagy előleget az ÁSZF-ben szereplő feltételeknek megfelelően térítjük vissza 14 napon belül arra a bankszámlaszámra, amely a fizetéskor használt bankkártyához kapcsolódik. Amennyiben kérdésed van a megrendelésed lemondásával vagy módosításával kapcsolatban, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!