Barion Pixel
blank

Szerviz és garancia

Szerviz és garancia

Mit tegyek, ha sérült a termék csomagolása?

Szállítás során akaratlanul is előfordulhat, hogy a termék csomagolása kis mértékben megsérül, megnyomódik, esetleg a kartondoboz szétnyílik szállítás közben, azonban a gondos csomagolásnak köszönhetően a benne levő termék sértetlen. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük, hogy még a futár jelenlétében ezt rögzítsd az átvételi elismervényen, majd készíts fotókat a sérült csomagolásról. Ezt követően nyugodtan bontsd ki a terméket, hiszen jó esély van rá, hogy annak semmi baja sincs.

Sérülten vagy hiányosan kaptam meg a rendelésemet. Mit tegyek?

Sajnos a gondos csomagolás és szállítás ellenére is előfordulhat, hogy sérülten vagy hibásan kapod kézhez a vásárolt terméket. A kellemetlenségekért ezúton is elnézést kérünk, sajnos a dobozokba mi sem látunk bele.

A Richmondinteriors.hu a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelő teljes körű garanciát biztosít minden, a webáruházban vásárolt termékre. Mivel kiváló személyes kapcsolatot ápolunk a gyártóval már 20 éve, biztos lehetsz abban, hogy az esetlegesen felmerülő problémákat hatékonyan és gyorsan intézzük.

Kérjük, hogy amennyiben sérülten kaptad kézhez valamelyik terméket vagy hiányzik annak valamelyik eleme, a problémát a lehető leghamarabb (de legkésőbb a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül) jelezd ügyfélszolgálatunknak emailben, megjelölve a rendelés számát, valamint mellékelve néhány fotót, melyeken jól látható a sérülés. Sérült termék esetén szükségünk lesz továbbá fényképre a termék csomagolásáról, melyen látszódik, van-e rajta esetleg külsérelmi nyom, valamint a csomag beazonosítása végett egy fotóra a termék címkéjéről (termék neve és azonosítószáma). Kérjük, hogy a termék csomagolását a reklamáció lezárásáig őrizd meg!

A Richmondinteriors.hu munkatársa legkésőbb a következő munkanapon felveszi Veled a kapcsolatot. Az a jó hírünk, hogy a legtöbb esetben rövid időn belül orvosolni tudjuk a problémát.

A garanciális feltételekről és az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos részletekről itt tájékozódhatsz.

Panaszom van az egyik termékkel kapcsolatban

A Richmondinteriors.hu-nál igyekszünk a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtani. Számunkra mindez azt jelenti, hogy szeretünk gyönyörű termékeket szállítani, és ezáltal kellemes élményt nyújtani vásárlóinknak. Valamilyen problémád akadt? Jelezd nekünk az ügyfélszolgálaton keresztül. Írd le pontosan mi történt, a legtöbb esetben rövid időn belül orvosolni tudjuk azt!

 

Mennyi ideig tart a garanciám?

A Richmondinteriors.hu-nál mindig számíthatsz az esetlegesen felmerülő garanciális problémák megfelelő kezelésére. Minden vásárlásra a hatályos magyar jogszabályokban előírt teljes körű termékgaranciát biztosítunk, az alábbiak szerint:

  • 10 000 Ft és 100.000 Ft érték között: 1 év
  • 100 000 Ft és 250 000 Ft érték között: 2 év
  • 250 000 Ft felett: 3 év

Ez azt jelenti, hogy a fenti időszakon belül bármikor felveheted velünk a kapcsolatot, ha valami nem stimmel a termékkel. Érvényes jótállási igény esetén átvállaljuk a javítás vagy a csere teljes költségét, beleértve a szállítási és kiszállítási költségeket is.